Yagmur98 Kizlar 34 haftalik hamileyim agdami simdi mi yapmaliyim yoksa biraz daha beklemeli miyim simdi yapsam 36 37 ye kadar bida uzar mi acaba birde 36 haftalikken kontrolum var doktor cati muanesi yapar mi acaba
Sad3c3m Yagmur98 bende 34te yaptırdım ama uzayacak doğuma bir daha gitmek gerekecek ama catı muayenen yakınsa gitmeden bir kaç gün evveli aldır bence
kartanesi_63 Yagmur98 canım bende 34+2 yim dün yaptırdım ağdamı. Sonlara doğru bidaha gider yaptırırım diye düşündüm. Yaptırmasaydım çok uzayacak bi de Allah korusun hazırlıksız olmak istemedim. Çıksa bile küçük çıkar gidip bidaha aldırırım artık
Haticeea Yagmur98 bence yaptır canım bende uzamasını bekledim ama 33 haftada birden erken doğum riski çıktı ve ben beklediğim için utanarwk hastanede yattım bu aralar temiz kalmaya çalışmak gerek ☺️
Fatofaruki Bende aynıuım ya . 36 haftalık mı yapsak acaba . Ya erken gelırse bebek . Valla zor bı karar 😁
Seymanurr Ay 37 de yaptırdım bugün 40 a giriyoruz kızım gelmek bilmedi 🙄tekrar yaptırmam lazım 😁 biraz daha bekleyin bence yada tekrar sonlara doğru yaptıracaksanız şimdiden yaptırın derim ben
Esmanur96 kartanesi_63 evet bende bugün yaptırdım 33+5 teyim ne olur ne olmaz 3 hafta sonra tekrar giderim diye düşündüm
kartanesi_63 Esmanur96 bende öyle düşündüm canım öyle gezmektense en doğrusu aldırmak zaten doğuma zamanımız var
Teonam Yagmur98 benim merak ettiğim şeyi sormuşsun bugün 35+0 olduk bizde ve 36+4 de kontrol var çatı muayenesi yapar mı bilmiyorum ona göre ağdaya gitsem mü gitmesem mi bilemedim
DuyguSenturk Yagmur98 ay bende aynı durumdan muzdaribim 35 haftaya giricem aldırıcam valla bebeğin ne zaman geleceği belli olmaz allah bilir çok uzayacağınıda düşünmüyorum temiz olmakta yarar var👍🏻