Asmncn Arkadaşlar elimde 2 tane pruloton depot iğne var ihtiyacı olana vermek istiyorum fazla değil ama yinede işe yarar diye düşünüyorum
Csrr Asmncn ne icin kullanmistinz bu igneyi yani sizdeki problem neydi kaçıncı haftaya kadar kullandinz birde❤️❤️
bebegimibekliyrm Asmncn merhaba bana göndermeniz mümkün mü acaba her hafta vurulmam gerekiyor bu iğneyi
Asmncn Csrr benim hafif kanamalarım oldu başlarda düşük tehlikesi için kullanmıştım kaç haftaya kadar kullanılıyor bilmiyorum ama doktoruma sordum artık sana kullanılacak bi durum yok deyince vermek istedim
bebegimibekliyrm Asmncn benim de kanamam durdu ama riskli gebelik olduğu için her hafta vuruluyorum, daha öncesinde iki kaybım ve kan pıhtılaşması var, bir de işitme kaybı için hiperbarik tedavisi alıyordum o dönem kanamam başlamıştı