aslicerkan cok doğru söylüyorsunuz bende inşallah bu hafta özel bir hastanede düzenlenecek olan gebelık egıtımıne katılacagım ☺Açıkcası ne kadar araştırıp ne okursam okim ,uzman kişiler (doktor ,hemsıre,ebe ) tarafından verılen eğitimlerin bana cok şey katacağı düsüncesındeyım.