Haticeea aynı haftada aynı durumu yasadim canim hatta post da açmıştım. Şuan 36+6yim. yarin 37yiz insaallah 😊 Ama 33den 36ya kadar hep yattım sayılır.. Nidicardi gunde 3 sefer aliyordum, 36ya gelince onu da bıraktım. Şuan ara sira gelen keskin kasık agrilarim, siddetli bel agrilarim oluyor, 37yi de bi ihtimal geçeriz belki 38de kavusurum bebegime diye tahmin ediyorum, tabi Allah bilir 😌 Doktorum da 40 haftayı bulabilir dedi. yani bu süreçte şunu anladim, bebek dogacaksa hicbir tedavi engel olamiyor, doğacağı zaman kesinlikle belli yani. Ve dogurmak oyle kolay bir sey degil, az biraz kasık agrisiyla 40larda sanciyla 1 santim aciklikla bile dogmayacaksa dogmuyor.. benim 80lerdeydi sancim. 1 santim açıklık vardı ama bekledi elhamdulillah, insaallah hangi vakit hayrliysa hangi vakitte dogmasi saglikliysa o vakitte dogar bebislerimiz