Kızlar dün iftara misafirim vardi bugun de dışarı çıktım bebis icin bir seyler almaya baya yoruldum yani wcye girdigimde akıntimla karışık acik kirmizi renkte kanama gelmis 36+1 haftaligim doktoruma da ulasamadim nisan olma ihtimali var mi acaba gitmeli miyim yoksa iki gündür aşırı yordugum icin mi oldu bilemedim