Kızlar 20 haftalık hamileyim. 74.5le hamile kaldım şuan 82.5im. 8 kilo almış durumdayım. Doktorum dikkat edip az yemem gerektiğini söylüyor ama ben ekmek ya da doyurucu şeyler yemezsem midem bulanıyor kusuyorum ya da elim ayağım titriyor. Nasıl engelleyebilirim? Sizce çok mu fazla kilo almışım? Moralim çok bozuluyor.