Gunesssssss Merhaba 16 haftalığız 2 gün önceye kadar 3gündür içimde kelebekler 🦋 uçuşuyordu ama 2 gündür hissetmiyorum ve korkuyorum 😔😔
Seyma123 Gunesssssss aynı durumu bende yaşıyorum canım şimdi 18 haftadayız daha hissedemiyorum herkes ilk olduğu için geç hissedilir diyor
saree Gunesssssss 15. haftadayız bizde 🥰 Hiç bişey hissetmiyorum daha 😏 İlk gebeliğim oldugu için biraz daha beklicez sanırım 😏 Çok sabırsızlanıyorum tekmelerini hissetmek için 🙏 Sizde telaş etmeyin biz birşey hissetmediğimiz halde sağ salim bu günleri gördük sizinde bebişiniz içerde gayet saglıklı mutludur 🥰
Fatos00 Gunesssssss hafta için çok erken hissedebilirsin ama süreklilik bekleyip kendini strese sokma bende aynısı yaptıgım için diyorum gerek yok gerçekten :) suan 31. Haftadayım onlar hareketmiymiş diyorum patır kütür seni uyandırdığın da anlayacaksın demek istediğimizi :) sağlıcakla kucağına al inşallah 🙏🏻
Rbs111 Gunesssssss canım bebeğin olduğu yerde yani doktorun ultrasonla baktığı yerde dün birşey hissettim atma gibi ama öyle gaz değil gazı ayırt edebiliyorum çok net hemde. Acaba bebek mi. Ya da kelebek çırpıntısı diye betimliyorlar. Ama yine de emin olamadım o nasıl oluyo anlatsana 😂
Gunesssssss Gulsahb evet ilk gebeliğim o yüzden 20. Haftadan sonra diyorlar ama bi kaç gün kelebek uçuşur gibi olunca hergün öyle hissedeceğim zannettim 😔
Seyma123 Gunesssssss sağlıkla kucaklarımıza alalım inşAllah canım bu arada benim 1 haftadır akıntım azaldı sende hiç böyle bir şey oldu mu
MinikAdamimmm Bende 19 olucam yakında . Arada pıt pıt bisiler hissediyorum ama gaz mı bebis mı ayırt edemiyorum 😊 ama bekliyorum heyecanla bende 😍
Ozge3747 Rbs111 Gazdan çok net ayırt edebilirsin, gaz biraz daha iç taraflarda hissedilir ama bebek sanki derinin altında gibi oluyor. Pıt pıtlardan sonra kaymalar başlayacak, az kalmış bence senin net hissetmene ;))
Rbs111 Ozge3747 çok teşekkür ederim canım😍 dediğin gibi gaz diyor bazıları da ayırt etmek çok kolay . İnşallah hissederim en kısa zamanda