NimetDilmen Arkadaşlar bebek kendini çok topluyo kasıyo mu bilmiorm. Neden oluyo bu yaşayan varmı bu durumu yada duyan?
Haticeea NimetDilmen benimde göbeğimin tam ortasında toplandığını kasıldığını hissediyorum ama erken doğum riskim olduğu için çok sık olduğumda nts ye bağlanmam gerektiğini söyledi doktorum ama benim kasılmalarımda zor nefes alıyorum taş gibi oluyor göbeğim
Ozgemesut NimetDilmen kasılmalarının dakikasını tutmalısın canım eğer düzensizse normaldir Doğuma hazırlık yapıyor vücut eğer düzenli aralıklarla geliyorsa bi doktora gözükmekte fayda var doktorum öyle demişti
NimetDilmen Rugiyya Normalse sorun yok sık olması korkuttu beni 😊 Sen kaçıncı haftadasn 😊 Tek olmadqma sevindim icim rahatladı 😊
NimetDilmen Aysetugra Seninde mi sık olmaya basladı? Göbeqimin şekli deqisti resmen 😁 Kacnci haftadasn?
NimetDilmen Haticeea Ya benimde sık olmaya başladı ama senin dediqin qibi nefes almada zorluk cekmiorm. Hafif agrı hissediorm hemen qecio oda. Sen kacnci haftadasn niye erken doqm riskin var?
NimetDilmen Ozgemesut Bebeqin toplanması kasılma olarak mı adlandırılıyo canm? İlk qebeliqim bi bilqim yok
Haticeea NimetDilmen benim nts de sancı çıktı farklı bir neden yok şuan 34+3 olduk yatıyorum sadece 😏
Ozgemesut NimetDilmen evet canım öyle oluyormuş benimde ilk doktora sorduğumda öyle demişti sapasağlam gelsinler inşallah 😌
NimetDilmen Haticeea ALLAH ım yar ve yardmcn olsun. ALLAH ın izniyle bu haftalarda doqsa bile yaşıyormuş bebisler 😍
NimetDilmen Elif010115 Hareketleri deqisti. Tekmeleri cok az oluyo yeri daraldqından. Çook derinden yer deqistirmesini hissediorum bide toplanmasını işte
NimetDilmen Elif010115 Bende öyleydim hatta post acmstm bu konu ile ilqili. Yeri daraldıqı icin normalmis ama hic hissetmezsen kesinlikle qit doktora
Bsekvnz Bende kendimi yorduğumda özellikle oluyor birde eğilip birsey yapmaya kalkıştığımda 🤦♀️ 34+3