Alpcnr ben de hep yatıyorum 27+6’yız çok şükür.Ben serklaj oldum 20’de.Dün maşallah avm’ye gittik.Ben arabada bekledim eşim tekerlekli sandalye aldı,geldi.Sonra yemek yedik,kahve içtik,bebek için bir şeyler baktık.Hep tekerlekli sandalyede oturdum.Çok şükür kazasız belasız evimize döndük.Oturman serbest ise tekerli sandalye her avmde var,bir de ben açık bir avm’ye gittim.şükürler olsun