deletedmom435 cok güzel yazmışsın cnm da nasıl onlar istedikleri soruları soruyorlarsa bizde yorum yapma hakkına sahibiz demi,bazıları kaldıramıyor yorumları ona rağmen yazıyorlar bende ona kızıyorm 🙄gerçi içimden kızıyorm burda şuan öyle bi münakaşam olmadı şükür olamazda,dedgin gibi çoğu cok küçük 🥰konuşmalardan yazışmalardan anlıyorsun onu ,