Merhaba bayanlar
dün kontrol vardı gittik ama doktor yoktu öğlen bire kadar duruyorlarmış pazartesi gel dedi. Bebeğin hareketleri güzeldi ben de iyi olduğum için tamam dedim ama bugün bebeğin hareketlerini hissedemiyorum 39+1 olduk ne yapmalıyım 😕 endişelenmeye başladım