Loya06 bakın su çok önemli içmezseniz çok büyük sıkıntılar çekersiniz. Ben nerdeyse böbreğimi kaybediyordum, idrar yolları enfeksiyonu oldum. Her gittiğimde doktor uyardı, eşim uyardı, herkes uyardı ben içemiyorum dedim kendimi zorlamadım. Kendinizi zorlayın başıma geldiği için başkasının başına gelmesini istemiyorum😞 İdrar yolları enfeksiyonu hamilelikte çok görülen bişey en büyük çaresi de su içmek