Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah kısaca anlatabilirim hikayemi😊
31 mayıs sabah uyuyamamıştım zaten 1 saatte 2 saatte bir uyanıp duruyordum neyse uyandım 10 gibi karın ağrılarım vardı adet olacakmışım gibi zaten 2 3 gündür neyse tuvalete gittim geldim yattım tekrar sonra yine 11 11bucuk gibi uyandım tam tuvalete gidicekken bi şey aktı alttan tutamadım bende küçük tuvaletimi kaçırdım galiba zannettim gittim yine tuvalete yaptım küçüğünü çıktım. Kendime kahvaltı hazırlarken yine altıma kaçırdım gibi oldu bu sefer anladım su olduğunu ama öyle şarıl şarıl akmadı benim nişanım da gelmedi parça parça geldi suyum azar azar ve inanın yinede anlıyorsunuz zaten. Neyse eşimi aradım anlattım durumu zaten doktorda kontrolüm vardı öğleden sonra o geldi doktora geldik biraz ağrılarım da artmıştı ve doktorum beklediğim cümleyi kullandı 1 cm açıklık var dedi o zamana kadar çatıya da bakmamıştı ama Herşey normal ilerliyordu neyse yatış verdi hemen suni sancı takıldı 2 saat sonra doğumum gerçekleşti çok şükür buraları hızlı geçeyim kızlar herkesin bünyesi farklıdır tabiki ama benim için çok ağır geçti malesef inşallah hemen toparlarım😑 sorularınız varsa yanıtlayabilirim😊