İki gündür belim ağrıyordu hafif hafif acıyordu. Bugün sabah yere bir şeye eğildim ve belime fena bir acı girdi sonrasında da tutuldu. Ne yürütüyor ne oturtuyor ne yatırıyor yaşayan bilir. Hamilelikten önce de yaşamıştım belim hassas bu konuda hemen tutuluyor. O zaman aciller kas gevseticileri sıcak havlu sıcak su masaj derken 3 günde atlatmıştım. Şuan hiç birini yapma şansım yok Lütfen hamilelikte yapabileceğim bir şey var mı bilen yardımcı olabilir mi, acile gitsem ne yapacaklar 🥺