Kızlar biz bugün kızımla 30 haftalık olduk doktorum temmuzun sonu gibi gelir minişin diyo uygulama 12 ağustos diyo anlayamadım😂 sizde durumlar nasıl hazırladınızmı hastane çantalarınızı ‘ bebişin kıyafetler yıkandı ütülendimi ben daha hiç bişey yapmadım bayramdan sonra inşallah 😄😊