Organik boya sadece bildiğimiz yeşil ele yakılan kına var... Onun dışında organik adıyla satılan boylar organik değil koruyucu asitlik dengeliyici açıcı ajanlar var. Organik boya amonyak içeren boyalara göre daha az zararlı diyebilirim. Saç derinizde 20dk 30dk dan fazla bekletmeden organik boyalarla boyayabilirsin. Dr .Banu çiftçi kafa derisinden bebeğe geçme ihtimali çok eser miktarda diyor. Yediğimiz paketli gıdalar ve sebze meyvelerde de kimyasallar var. Onlardan da alıyoruz. En organik boya ile boyayın. Kına işine girecekseniz yeşil kına ile boyayın.