🌸🌸🌸
Tabi ki hikayesini sabırsızlıkla yazmayı bekleyenlerdendim. Çok şükür nasip oldu banada 🙏
Hamileliğimin başında çok sıkıntı yaşadım sürekli kanama düşük tehlikesi, 6. Aya kadar kusmalarrr 🙄 neyseki minik kuşumla 37. Haftaya kadar geldik . 36. hafta da kasık agrılarım artmaya başlamıştı ve sınav haftama denk geldi 🤦🏻♀️
C.tesi Sabah ilk sınava oturuma girip ordan acile gittik açılma başldı 1 cm heran gelebilir dedi dr.
İkinci oturum sınavınıda zor bela tamamlayıp gittik eve ama sancılar hala aynı kasılmalar son sürat , hem ağrı hem batma heran adet olacakmışım gibiydi.
Salı günü 37+3 de evde büyük temizlik vardı pek bişey yapmama ragmen inanılmaz kasılmalarım vardı ama agrım yoktu. Saat akşam 11 gibiydi neyse allahtan temizlik bitti agrıda yok heralde bebek bi süre daha gelmiycek dedim . Aradan 10 dk geçmeden altıma işiyorum deyip banyoya koştum 😄şarıl şarıl su boşalıyodu tutmaya çalıştım olmuyo annemleri çağırdım işedim mi sumu anlamadım dedim 😁 herkes diyo tamam sakin ol su bu .
Hastaneye gittik açılmam 2buçuk santim olmuş doğum başlamış dediler.
Odaya alındım epidural istedigimi söyledim tamam dediler ve sancılarla başbaşa kaldım. Eşim annem yanımdaydı onlara dedim siz yatın bn yatamam felan. 5-6 cm olana kadar bi şekilde karşıladım sancıları. Ebe sürekli yat dinlen yarına hazırla kendini böyle olmaz felan dedi.
Ondan sonra yatarak geçirdim süreci her sancı geldiginde Allah’ım bitsn artık diye dua ediyordum. 8cm olana kadar hızlı açılma oldu ama son 2 cm benim için travmatik bişeydi epiduralin hiç bir faydasını görmedim 🙄
Kontrol ediyolar daha var deyp gidiyorlar en son anneme dedim önde çok baskı var bi yandan da ıkınıyorum.
Hemen geldiler baktılar sonra odada bi telaş bi hararetli konuşmalar çabuk sandalye getirinler felan. 😕
(Güzeysel geçicem burayı )Doğum odasına gittik ıkınmayı beceremedm pek bebek çok yukardaydı 3-4 kadın ebe karnıma bastırdılar onlr bastordıkca nefesim boşa çıktı hep gücümü toplayamadım bir türlü en son böyle olmıycak erkek dr çagırdılar onun bastırmasıyla kuzum geldi dünyaya. O an hiç hayallerimdeki gibi olmadı bebegim çok iyi durumdaydı ama ben şok geçiriyodum resmen her yerim zangır zangır titriyodu aglamaya başladım kendimde degildim dr böyle dikiş atamam uyutalım dedi gözümü açtığımda dikişler bitmişti çok şükür 🙏
Güzel Derenim çarşamba günü 09:32 de 37+4 haftalık 3.170 gr. dünyaya geldi .
Ama sütüm gelmedi 😞 damla damla olmasına rağmen hemşireler dr.ler çok iyi çok iyi deyip durdular ertesi gün eve çıktık açlıktan çocuk sürekli ağlıyordu meme agzından hiç susmadı. Ertsi sabah dr bu çocuk aç ded tahliller yapıldı sarılık olmuş dediler ve degerleri normalin üstünde çıktı😞 kuzum bugünle birlikte 3. Günü hastanede yatış yaptılar ne zaman çıkacağı belli degil . Bi kere görebildim daha . Sütüm sonradan geldi bol bol sağıyorum bebegim için.
Lütfen dualarınızı eksik etmeyin Allahım herkesin yavrusunu bağışlasın🙏🙏🙏