Denal hayır olmadı sadece önlem amaçlı yatış yapıyorlar poliklinikte .....ki ben ewe geldim....bir şey olursa gel dediler...ayrıca bu bnm ikinci iğnemdi bir de 6-7haftalikken mi tam hatırlamıyorum lekelenmem vardi test yapildi sonuç negatif cikinca önlem amaçlı vuruldu ozaman yakmamisti iğne ama bu yaktı ...