Gamzeckr canım ben devlet Hastanesi'ne gidiyorum Neslihan hanım birde Abdülkerim Bey var Numunede ikisinide tavsiye ederim. Bende 32. Haftadan sonra doktor değişmek zorunda kaldım Neslihan hanıma gidiyorum muayenesinde fazlasiyla ilgili gerçekten özel hastane için soruyorsan pek bir bilgim yok oradaki doktorlar için 🤗