Yenibebeklianne bizdr dun alisveris yaptik hic hesapta yokken kendimi alışverişte buldm😂benimdr eylulde olacak nasip olursa, daha cok uzun kolu zibin, tulum ve uzun kollu takimlar aldim, askili zibinlarda aldm, 0-3 olark cok az aldm cunku cabuk buyuyorlr, 3-6-9 a ağırlık verdm