Um07 Kızlar ben normal doğumdan çok korkuyorum bunuda sizi dahada çok korkutmak için yazmıyorum lütfen yanlış anlamayın 4 aylık olduk çok şükür rabbime ama korkum da çoğaldı bide epilepsi hastasiyim panik atakda var ne etcem ne yapcam bilmiyorum
deletedmom01 Um07 bende korkuyorum bi hastaligm falan yok ama korkuyorum sırf o yuzden sezeryan olucam istegimle normal dogumu istemiyorum.
Kadriyeanes Um07 epilepsiniz varsa zaten riske atmak istemez doktor en son atak ne zamandı ve kullandığınız ilaç var mı
OlgaArslan Um07 bende epilepsi hastasıyım çok şükür doğum yaptım ama sezaryen olmak zorunda kaldım. İlaç kullanıyomusunuz peki ?
Um07 deletedmom01 Ben devlete gidiyorum sezeryan mı olurum normal doğum mu bilmiyorum niyetim normal doğum ama çok korkuyorum işte 😏
OlgaArslan deletedmom01 ben normal doğum istedim ama doktorum uygun görmedi mecbur sezaryen dedi ve rapor verdi
deletedmom01 Um07 doktorunuzla konustunuz mu onun fikri nedir ne diyor 😊 Ben ozeLe gidiyorum ama benimde sizin gibi korkum var o ani dusunemiyorum bile .
Dimplesgirll Kızlar bende sezeryandan çok korkuyorum beni kesip biçecekler diye ya inşalah bir aksilik çıkmazda normal doğal olan yoldan doğururum
deletedmom01 Um07 bence herseyi konusun korktugunuz falan anlattin hakkinizda hayirlisi olsun sakin olmaya calisin bebekler illaki bi sekilde dogacak 😊😊
Um07 OlgaArslan Lamictal 25 mg li olan bıraktım hatta çocuğa bir şey olur diye doktor da kızdı bırakmaman lazım dedi
OlgaArslan deletedmom01 bebişim 18 günlük oldu dikiş ağrısı arada oluyor ama benim sezaryen biraz sıkıntılı geçmişti doktorların ihmali vardı o yüzden iyileşmesi 1 ayı alır dedi doktor ve 7 gün sonunda ancak kendime ve bebeğime bakabilecek durumdayım çünkü 6 gün hastanede yatmak zorunda kaldım
deletedmom01 OlgaArslan hakkinda hayirlisi olsun iyi olun yeterki😊😊 Bende iyilesme surecinden biraz korkuyorum ama bakalim
OlgaArslan deletedmom01 doktoruna güveniyosan korkma. Benim devlette oldu imkanım yoktu özele sizin varsa imkanınız özelde sezaryen tavsiye ederim. İmkanınız yoksa bile düzgün bi devlet hastanesi araştırın
deletedmom01 OlgaArslan cok imkanim var diyemem acikcasi ama birikim yapiyoruz doguma kadar 1500epidural sezeryan icn ayarliyrz devlette asla guvnmiyorum sirf oyuzden ozel istiyorum
OlgaArslan deletedmom01 bana epidural izin verilmemişti genel anestezi yapıldı doktorum tehlikeli dedi. Eeg çekti ve epidural kaldıramazsın bayılırsın dedi. Size doktorunuz rapor verdi mi sezaryan olmak için yada ne şekilde olacağınızı söyledi mi
deletedmom01 OlgaArslan hayir cnm soylemedi ben 17haftamda istege bagli sezryanla ilgli konustm kabul etti suan 23+3'teym bu hafta detayliya girdm 2haftasonra kendi doktoruma gtcem sezeryani konusucam tekrar rapor vb bisey yok suan bilemiyorumki
OlgaArslan Tgcslmz söylemesi lazım çünkü çatınız normal doğuma uygun değilse mecbur sezaryen olmak zorundasınız
OlgaArslan deletedmom01 yinede doğuma girmeden bi epilepsi takibi yapan doktoruna görün onunla konuş senin durumunu ancak o bilir