Aysemlg ilk gebeliğim ve 23 hafta da net hissettim başkası 16 da hissetti diye kendinizi şartlandrmyn herkesin hamileliği farklı korkmayın içinizi ferah tutun kiminin karnı geniş olabiliyor kiminin derisi kalın yada ince normal şeyler bunlar hissedersiniz merak etmeyin bana da hep diyorlardı 21 oldu hala hissetmiyor musun yok diyordum şaşırıyorlardı saçma sapan tepkiler alıyordum doktors sordum normal ddi geç hisseden bir ço hastam var demişti