Bir de sezeryan önermesin istiyorum, arkadaşlar🤔🙇 bir oğlum var epidural ile normal doğum ama o zaman Ümraniye'de ikamet ediyorduk 2.bebek Avcılar'da öyle normal olsun istiyoruz inşallah. Normal doğum çok iyi oluyor, hemen ayağa kalkmak lazım 2 çocuk için 😊