Kızlar ayıptır söylemesi büyük abdestimi yaptıktan sonra kan gördüm helada ve biraz zorladım malum hamilelik kabız yapıyor. Sabahta ilişkiye girmiştik detay yapıyorum kusura bakmayın ama korktum. Şimdi nerden geldi kan bilmediğim için telaşlıyım. Sancım yok ve anüsü silince de kan gelmedi sizce doktora gitmeli miyim?