Merhaba arkadaşlar 36+3 haftalik
hamileyim hamileliğimin basından beri canim her istediğin de pizza yedim karışık devamlı olmamak şartıyla salam yedim sosisi çiğ degil hep pişmiş yanı suda haşlayıp veya kızartarak yedim ama toxoplasma diye bir parazit varmış varlığından yeni Haberim olduğu dün geceden beri aklımdan çıkmıyor korkuyorum ☹️ Benim gibi olan var mi