Aslında folik asitleri gebelik düşündüğümüz zamanlarda kullanmaya başlamalıyız ben ikisindede öğrendikten sonra başladım 😊 İlk kızımda doktorum folik asit 4 ayda vitamine geçtik şimdi ki ikinci gebeliğimde ise multivitan olarak başladık birkaç doktora sordum araştırdım aile hekimimizde sorun olmaz dedi kullanan var mı 🤰