İlk gebeliğimde de kahvaltı yapamazdım zorla yerdim veya geç yapardım 3 ayda 6kg vermiştim sonra 18kg aldık tabi 🥰 Şimdi ikinci gebeliğim ve ilkine göre yiyorum ama kahvaltıda her gün ne yesem kızartmaya elim gitmiyor yumurta haşlaması masadan kokusunu çıkarana akadar kusucam off sizde durumlar nasıl