Gelelim bizim hikayemize
29 Mayısta ufak ufak sancılar başlamıstı nişanımda gelmişti doktor 2.3 icinde geleceğini söyledi 30 mayısa kadar hergün kontroller yapildi 30 mayista sabah kontrolüm varken sancılarım sanki geri kacmisti doktoruma sancimin olmadigini soyledim iftardan sonra mutlaka gel bakalim dedi..😑
30 mayis aksami gittim nstde duzenli sancilar ve 2 bcuk cm acilma ile yatisimi yaptirildi.kendi sancilarimla acilma olmayinca 10 gibi suni sancı verilmeye basladı ertesi gun acilma hala yavaştı 4 cme cikmisti hizlanması icin bacaktan iğne vuruldum.Doktorum epudiral isteyip istemedigimi sordu yok ben cok iyiyim diyip reddettim başima geleceklerden habersiz😂
Suni sanci etkisini daha siddetli göstermeye baslayinca kafami duvarlara vurmaya basladim dayanamiyacagimi anlayinca epudiral istedim hemen yapildi.
Kuş gibiydim sanki agri vardi ama cok az hissediyordum 12 saat olmustu suni alali derken acilmam hizlanmisti birden baski hissettim 8 cm dediler saat gece 12gibiydi doktoruma haber verildi epudiral takili ama tüm sanciyi cok cok fazla hissetmeye basladi hemsirelere cagirdim buyuk tuvaletim geliyo gibi diye bir baktik tam acıklık hemen dogumhaneye indik
Dogumhanede ıkınmayı bir türlü beceremeyince vakum denendi oda olmadi en son iki ebe tabureye cıkmıs karnıma inanilmaz bir baskı yaptilar guclu ikinmamla beraber kizim dünyaya geldi o ana kadar yasadigim tum sanci agrilar birden kesildi cok güzel hissettim cıkınca💞
Gun sonunda 16 saatlik bir suni sancı sonrasinda epudiral ve vajinada bolca dikisle kizim dünyaya geldi
Sormak istedikleriklerinizi sorabikirsiniz😊