Kayraruzgar Açıkcası daha cinsiyetini bilmiyoruz isimler şimdiden hazır kız olursa bade koymak istiyoruz ama bir isme daha ihtiyacınız var
Aysingeldiislerdegisti Kayraruzgar yalnız bade şarap içki demek bence çok mantıklı değil dinen de yasak diye biliyorum.
filozofiye Kayraruzgar Kızım olsaydı Beril Bade koyacaktım ben canım ama oğluşumuz geliyor 🌸 Beril Bade düşünebilirsiniz☺️
Kayraruzgar Aysingeldiislerdegisti anlamlarını biliyorum teşekkür ederim bizce bir sakıncası yok aksine aşıkların rüyada içtikleri aşk şerbeti, aşk şarabı, aşk iksiri. Tasavvuf edebiyatında “Aşk” anlamı dahada cezbedici geliyor
BirVeraAnnesi35 Kayraruzgar bade çok güzel bir isim yok içkiymiş bilmem ne yasakmış da falan bence de güzel bir karar Vera ismini seçmemiş olsak düşünürdüm ciddi ciddi😊😊
Kayraruzgar kartanesi_63 ırmak çok güzel isim ama bizim bi arkadaşımız var erkek onu hatırlatıyor bize o yüzden vaz geçtik 😄😄😄
Nuray29 Amine bade yada bade yüsra iki şekilde de çok güzel oluyor benim kızım olsaydı asel duru koyacaktım ama paşamız geliyor İsa eymen olacak Allah izin verirse... 😊😊😊😊
Denizanne Kayraruzgar din üzerinden ahkam kesmeye gelirler şimdi 5 yaşındaki çocuğa anlatırlar gibi... Bade müthiş bi isim kızımın ismini belirlememiş olsaydım bende düşünürdüm canım. Ama bence tek başına da güzel niye ikinci ismi düşünüyorsun ki??? 😌
Kayraruzgar Denizanne eşim iki ismi olsun istiyor bnmde iki ismim var aslında çocukken cansu kullandım üniversiten itibaren füsun :)Banada mantıklı geldi onada azda olsa seçme şansı tanıyormuşuz gibi hissettiriyor
Kayraruzgar Kayra0723 içinde su olsun istemiyoruz çünkü bnm 2.ci ismim cansu ama erkek olursa kayra rüzgar koymayı düşünüyoruz👍😍