Kızlar bende 34 haftalık hamileyim dr gittim bayram tatili diye birşey yapmadilar gögsum sisti kizardi ve bi sertlik var dün biraz sıktım süt geldi sarı şeklinde şuan gittikçe ağrıması ve sızlamasi çoğalıyor ne yapmam gerek dr gidemiyorum artık dayanamıyorum ağrısına içindeki sütü mu boşaltmak gerek yoksa enfeksiyon belirtisi falanmı ki süt birikmesinden bilgisi olan lütfen yazsın teşekkürler kızlar şimdiden