Benim arkadaşım yaptı geçen sene sezeryan memnun kaldığını söyledi canım ilgili olduklarını ama şöyle bi durum var bende araştırdım yeni doğan doktoru bulunmuyo nöbetçi olarak dısardan geldiğini biliyorum yeni doğan servisinin çok gelişmiş olmadığını söyledi doktorum o yüzden bende başka hastane tercih edicem bilgin olsun