Almanyada hastane çıkışında bebek ve anne için hediye paketi olur. İçinde bol miktarda rezene çayı. Orada bebeğine rezene çayı içirmeyen anne yoktur. Annem bize de içirmiş. Gaz sancısına çok iyi geliyor. Hastanelerde bebek bölümü mis gibi rezene kokar o yüzden. Hemde öyle bi kaşık değil. Bildiğin bir biberon. Bebeğimizin damarlarına sıkılan kimyasal dolu aşıları, verilen kimyasal dolu gaz ilaçlarını kullanırken bu kadar tedirgin olmuyoruz nedense. Bitkisel bir şeye bu kadar tepki niye anlamış değilim.