Çeyizim için set alırken takımla beraber geldi. Tabanları inanılmaz ince, cam kapakları sağlam oturmuyor ve nefret ettim her an kırılacakmış hissinden. Özellikle pilav tenceresinin kapağı tam bir fiyasko. Dolaba ters kapak şeklinde rahatça yerleştiremiyorsun, eğreti duruyor. Tavası ne pişirsem yapıştırıyor. Özetle tavsiye etmiyorum.