Aysekkrmn 32+5 haftalığım suyum normalin biraz üzerinde rahimde ara ara hee gün olmuyor çok şiddetli ağrılarım oluyor. Parol içinde geçiyor doktora gitmeli miyim böyle bir durum yaşayan var mı ?