Betusunannsi Benibirakma bende cok gaz yapti. Cok rahatsiz oldum bagirsaklarim midem hep sıkıştı. Az tuketmekte fayda var 🙈 zaten sindirim yavas oldugu icin 😐 33. Haftadayim 🤗 suan mercimek çorbası bile icemez durumdayim. Rennie duo ilac kullaniyorum 😖
Melon Valla canim cekti yesil nohut. Henuz istanbulda bulamadim . Ama normalde cok gaz yapar, hamileylen kivrandirir heralde dikkat etmek lazm
Benibirakma Melon ay hakkınızı helal edin çok özür dilerim vallahi düşünmeden yazdm sonrada silemedm kusura bakma ne olur suan çok üzüldüm 🙁🙁