Önce dişçiye git ne olduğuna bir baksın bi ilaç ya da işlem gerektiriyorsa kadın dogumcuya danışarak yaptırabilirsin. Bende 9 haftalikken ağrı tuttu 20lik dişim iltihapliydi antibiyotik kullanmistim 1 hafta yemek yiyememistim acidan agliyodum. 15 haftalikkende çürük dişim tutmustu onda da iltihap olmuştu önce antibiyotik kullanıp sonra kanal yaptırdım. Dis için herkes bitkisel şeyler tavsiye eder ise yariyoda denir ama emin ol ben hepsini denedim ise yaramıyor içten bisey varsa onlar fayda etmez. Ilaç kullanmak gerekliyse eğer bi zararı yok. Simdi ılık tuzlu suyla gargara yapıp parol içebilirsin. Tuzlu suda temizliğini sağlar geçirmez. Sirkeyle falan deneme boşuna ağzının tadı bozulmasın 😊 çok gecmis olsun