CemalSedaYesildag Merve0402 her hamileye yapılıyo bende doktoruma sormuştum ama bebeğe zarar vercek hiçbişe yapmayızz deyince rahatladım şekerli içeçek içip kan veriyosun 26 27 haftalarda yapıyorlar genelde
gizemmm Şeker yüklemesi yapmak istemiyorsan şeker ölçümü yaptırıyorsun doktorum bana öyle demişti 1 haftaya yakın açlık ve tokluk kan şekerimi ölçüp yazdık doktoruma bildirdim