Yavuzum1202 insallah canım dua ediyorum hep Rabbim kabul etsin 🙏🏻
Edihaz evet ben de sonradan gördüm doktor söylemişti, içini ferah tut 💐
LeylaCan inşallah banada nasıp eder duymayı 🙏🏻
Edihaz hayırlısı ile herşey güzel olucak iyi haberlerini yaz bizede
kr1907 inşallah canım yazarım tabiki 🙏🏻
kr1907 bebegi gördüm kalp atısıda var ama kese düzensiz düşük tehlikesi var dedi cnm 😞
Edihaz banada bısey demedi Çünkü erken daha
Yavuzum1202 anladım canım 🙏🏻
Edihaz
Edihaz Çok dinlen hiçbir şekilde yorma kendini inşallah en kısa zamanda toparlıcaksın
kr1907 öyle yapıyorum canm Rabbim bebeğimizi bize bagıslasın 🙏🏻