Leyliiii Alarasel ya gece çok kötü oluyorum uykumu kaçırıyor resmen gidip su tutup tekrar yatağa geliyorum bir işe yaramıyor benimde öyle 🙄🙄
Duuyguum Şekerden kaynaklı olabilir ama illa bu sebepten olacak diye de birşey yok tabi dönem dönem herkeste olabilen birşey aslında hamilelikten önce varmıydı yoktuysa bi şekerine baktır derim canım
Alarasel Duuyguum yani normldede sıcak basıyo işte hamillkte bide ypruldpm zmn oluyo bugunde dışardaydm belki ondn oldu evde olunca olmuyo çok
DuyguDuman Duuyguum evet bende de oldu şeker olabilir çünkü akabinde şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktı
mary1709 Alarasel bence ondandır. Çünkü bana da olmuştu tatildeyken. Yürürken hissetmiyordum ama gece cayır cayır yanıyordu. Soğuk suya koyuyordum ayaklarımı. Sonra da kremle güzelce geçer inşallah bikaç güne. Kötü bişe yoktur merak etme. Ağırlık hep ayaklarımız üzerinde ya ondandır.
Derya0707 Ezgisare bense 19. Haftalık hamileyim benim de yanıyor habire soğuk Bi yer bulup ayagımı orda tutmaya çalışıyorum
Alarasel Ezgisare ewet şişiyo özellkle dışarı çıktysn yorldysm oluyo geceleri fark edyrm gn şçinde değilde
esra1907 Alarasel çok şükür canım yapıcak birşey yok cidden üşütmemek lazım ayakları sıcak düşünüp te 🙄