aynen, benim de annem kaynanam gibidir. Kaynanamsa öz kızı gibi üzerime düşer. Benim annem de yanımda degil, üstelik sehir dışında oturan ablam geldi yanına birlikte geziyorlar,. eğleniyorlar, bense tek başımayım ve beni arayip bana 'dogurmamami' soyluyorlar, en azından, ablam gidene değin. Sanki benim elimdeumis gibi 😅 Çünkü şimdi dogurursam keyiflerini bozup yanima gelemezler.
İşin tuhafi, annem herkese benim onu istemedigimi, ona gel demedigimi, onu gonderdigimi söylüyor, sirf kendini yadirgamasinlar diye 😊 enteresan gercekten..