Benimde ayaklarım davul gibiydi, varislerimde olduğu icin doktor varis çorabı verdi. Faydası olmaz diye düşündüm ama 2 gündür giyiyorum ayaklarım resmen küçüldü. Sıcaklarda zor olacak onları giymek ama o şişkinliği çekmekten iyidir. Daha 24. haftadayım doğuma kadar arasira giyerek dengelerim diye düşünüyorum