KGacar 20 de net olarak hissetmeye başladım 9 da hissetmen bence imkansız Çok tuhaf bir duygu tekmelerden sonra daha da bebeğimle bağ kurdum Allah herkese yaşatsın bu duyguyu o kadar güzelki hep tekmelesin istiyorum geçen akşam tekmelemedi korktum uyandırdım resmen hali kalmamış yavrucağımın 🤗🤗🤗☺️☺️