Caah Kızlar havale iyice ısındı iğnelerinizi buz dolabında saklıyor musunuz bozulur mu acaba dışarda prospektüsünde 25 derecede saklayin yaziyor ama hava çok sıcak
Omenlove Caah ben odada sakliyorum gunes gormeyen yerde zaten bi kutuda on tane oldugu icin hemen bozulmaz gibime geliyo
Veranur Caah canım kışında dolapta saklıordum evin içi sıcak oldugundan dolayı dolabn kapak gözünde duruyor hep benimki sıkıntı olmaz bence ama dolapta yazın daha güvenilir bence
Ozge3747 Caah Valla canım ben Mardin’deyim,burada gölgede bile sıcaklık 40 dereceye çıktığı için eczacıya sorup dolaba koydum ben yoksa bozulur sıcakta.