32+4 üz. Dün gece kızım hiç uyumadı, sabaha kadar sancım vardı. Ve sürekli tepiniyor o tepindikçe midem bulandı. Mideye vurdukça kusasım geliyordu. Ve bu sabah kahvaltıyı yapınca da kusturdu. Bütün gün sakindi ama şimdi di yi e tepiniyor ve midemi bulandırıyor. Bence normal. İshale gelince de bende hemoroid çıktı o yüzden ben sürekli kayısı hoşafı içiyorum kendimi sürekli ishal tutuyorum, o konuda bişey diyemeyeceğim.