ponciklerin_annesi Kızlar 7 haftalik hamileyim ve bebegimin duşuk riski var 2 gundur hastanede yatiyoruz.. bize dua edermisiniz lutfen
Yasemincan ponciklerin_annesi geçmiş olsun canım inşallah bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın duamı da yolladım 🤲🏻
Meryu ponciklerin_annesi Rabbim Şafi adıyla tez zamanda şifalar nasip eylesin en kısa sürede geçsin inşallah
iremm_21 ponciklerin_annesi Rabbim acil şifalar versin canm bebeğinde sende sağlıklı bir sekilde tez zamanda cıkarsınız hastaneden İnşAllah 🤲
Gamze88 ponciklerin_annesi allah şifalar versin cnm hem sana hem bebişine ,güzel haberlerle çıkarsınız inşh 💙💐
Seyma123 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin InşAllah canım benim Şafi ismiyle şifa versin InşAllah
Zehralismail Rabbim hayırlı ve sağlıklı bir evlat bağışlasın size ve hepimize inşallah. Bu mübarek gğnlerin hürmetine.
bebegimibekliyrm Acil şifalar versin Rabbim tez zamanda bebeğiniz ve siz sağlığınıza kavuşun inşallah 🤲🏻
0biranne ponciklerin_annesi geçmiş olsun inşallah kötü bişey olmaz bebeğin sağlıkla büyüsün inşallah sorun neydi bende evde yatıyorum tehlikem var mış
ponciklerin_annesi 0biranne kanamam ve agrim oldu canim acile geldim , direk yatirdilar dusuk riskim fazla oldugu icin gozetim altinda olmam gerekmis.. amin insallah hayirlisiyla atlatiriz şu gunleri