311658 Kızlar bayram haftasına girdik ve kızım hala gelmiyor neler olucak şimdi kestiremiyorum hiçbir belirti yok sancı yok hazneye girmemiş 9 gün içinde gelmezse sezeryan mı olur tecrübeli arkadaşlar merakımı giderin ne olacak bu halım 🤣🙈😍
sevil87 311658 bende beklemedeyim, anne karnındaki 1 gün dünyada ki 100 güne bedelmiş rahat olsunlar da bekleriz programda son 6 gün belirti yok henüz
dere07 311658 benimde oğlum gelmiyor 😂 son 10 gün belirti de yok yani herhalde rahatı iyi Paşanın dert etme zamanı vardır herseyin
Sinemkck 311658 son 4 gelmeye niyeti yok bizimkinin doktorumda tatile çıktı neler olcak hiç bilmiyorum 🤷♀️
311658 AlininAysesii sen bendende heyecanlısındır doktor ne diyor peki sezeryan mı yoksa suni sancı falan mı vericek ne diyor
311658 Yasemincifci valla öyle rahat kı cadı paso uyuyor beni deli ediyor hiç tepki yok inş birşeyler olur
sevil87 Kızlar sizede arada vajinada batma hissi oluyor mu çok ayakta durduğunda sanki bebeğin başı çıkacakmış hissi gibi saniyelik bir ağrı oluyor