Busraeyazzz 20+5 günlük hamileyim ve hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum neden acaba bilen var mı ?
Busraeyazzz Alarasel yani Aslında pek ayırt edemiyorum heralde böle seğirmeler oluyoda çok nadir oda uzanınca falan onun dışında yok