Arkadaşlar hamile olduğumu biliyordum tamamen merak amacıyla elimde fazla bulunan ovulasyon testiyle deneme yaptım 30 saniye bile geçmeden kopkoyu çift çizgi çıktı ve bekleyince t çizgisi c çizgisini de geçti koyulukta. LH hormonunu algılıyor test aslında ama yumurtlama günümle LH ın en fazla olduğu günde bile böyle koyuluk görmemiştim bilgi amaçlı paylaşmak istedim test ettim gerçekten ovulasyon testiyle gebelik ortaya çıkıyormuş :))