Rabia1995 bizde 32+3 uz ikizlerimle 🤗 3 gun once biri 2060gr digeri 1935gr cikti. 3 hafta once kasilmalarim ve rahim agzi kisaligim oldu diye 4 gun hastanede yattik. Cok sukur evdeyiz ilaclarla azaldi kasilmalarimiz ama yataga mahkum kaldim bu yuzden odemler aldi basini gitti ellerim ayaklarim sisti iyice. Karnim o kadar buyuk ki yataktan kalkarken kademe kademe kalkmam gerekiyor cunki karnim yer cekimine artik karsi koyamiyor ici aciyor kopacak karnim saniyorum. Ic bacak agrilarim var doktor bisey yapamayiz 3 hafta daha dayan dedi. Galiba catim aciliyor yataktan kalkinca ilk 3 adimi zorla atiyorum sonra yavas yavas penguen gibi yuruyorum. Her zaman dua ediyorum. Ben bunlari cekmeye raziyim uykusuz gecelere agrilara yeterki bebeklerimin sagligi yerinde olsun vaktinde saglikla dogsunlar.🤗