Neseozkan canim ameliyat 30-40 dk bi surede yapildi. Sonra odama çıktım ve uyuşuk oldugum icin büyük sancilari hiç hissetmedim. Uyusuklugum geçince ve yemek icmek serbest okunca hemen kayısı hoşafı ictim ve 10 dk sonra yürüyüş yaptim, gazım çıkınca daha da kolaylasti yürümem. Ilk ayaga kalkmak zorluyor sadece, o da dikkatini verip karsiya bakarak yürürsen daha da kolaylaşıyor. Ben bide sontayi cikardiklarindan sonra idrarimi yapmakta cok zorlandim, yani sanci oldu biraz ve cikaramican gibi bi his geliyo, onuda altım bezli oldugu icin ayaga kaldirmalarini istedim ve ayakta yaptim